Дуже популярна на сьогоднішній день серед величезної аудиторії користувачів мережі система Google не припиняє експериментувати з відображенням результатів свого пошуку. Особливий інтерес представляє, природно, категорія платних оголошень про товари і послуги.
Раніше в Google застосовувалася цінова угрупування товарних оголошень, які відображалися поруч з панелями Мережі знань. Останнім нововведенням програмістів Google стало використання сегментації по окремих брендах.
Кожна компанія тепер представляє різні цінові категорії своїх товарів. Впізнаваність окремого бренду позитивним чином позначається на всьому спектрі пропонованих ним різноманітних товарів і послуг. Подібна сегментація дозволяє швидко виявити ключових гравців ринку в певних сферах бізнесу.
Зрозуміти принцип, за яким в системі Google вибираються для показу ті чи інші оголошення, поки не вдалося навіть таким маститим персонам як рекламний дослідник «хромбуков» Самуель Едварс з Tenthwave Digital і популярний редактор з Search Engine Land. Провівши незалежний пошук, вони обидва отримали різні результати. Новий формат показу результатів пошуку в Google тепер включає 12 позицій товарних оголошень, згрупованих за брендам, замість пропонованих раніше 8-ми.
Друзі сайту: на сайті foolpix.net ви можете підняти собі настрій, читаючи цікаві та пізнавальні статті!