Організація робочого простору спрямована не тільки на те, щоб забезпечити максимально комфортні умови для співробітників, що підвищують ефективність їх роботи. Правильно продуманий підхід дозволяє істотно і всебічно підвищити безпеку. Так, наприклад, наявність в офісі сейфа гарантує, що важлива інформація, документи, печатки, гроші та інші цінності залишаться в повній цілості.
Особливості конструкції офісних сейфів
Сейфи, призначені для використання в офісних приміщеннях мають лаконічний дизайн. Однак, при всій простоті всередині офісні сейфи обладнані з урахуванням специфіки їх призначення. Вони без проблем вміщають папки формату А4, а полки можна переставляти по висоті або взагалі зняти. Зовнішня поверхня сейфів має зносостійке покриття – це не тільки практично, але і естетично красиво. А сейф купить киев можна просто сьогодні за доступними цінами на сайті safemarket.com.ua.
Для зберігання особливо цінних речей офісні сейфи можуть бути обладнані замикається касовим відділенням. Це дозволяє розмежувати доступ співробітників до вмісту сейфа, розсортувавши його за важливістю і / або цінності. А якщо доведеться відкривати сейф при сторонніх, вміст касового відділення залишиться приховано від цікавих очей.
Як правильно підібрати офісний сейф
Розмір має значення! Визначтеся, які габарити сейфа оптимальні для використання в вашому офісі. Експерти радять вибирати з невеликим запасом по місткості: так ви подстрахуетесь від зайвих витрат в майбутньому, якщо обсяг документації збільшиться.
Основний критерій вибору – місткість сейфа – визначається в залежності від потреб компанії. Якщо сейф купується в організацію для потреб бухгалтерії, то слід вибирати сейфи з місткістю не менше 6 товстих папок-реєстраторів під документи А4. Індивідуальному підприємцю, який веде діяльність за спрощеною системою оподаткування, буде досить сейфа на 1-2 папок – вся звітність поміститься.
Якщо число папок в офісі обчислюється десятками, то крім сейфа має сенс придбати ще й архівна шафа – він не такий надійний, зате вигідніше за ціною і набагато ширшими. Статутні документи, договори з постачальниками і бланки суворої звітності, чекові й трудові книжки, друку – все це і багато іншого можна зберігати в сейфі. Численна первинна документація – рахунки-фактури, товарні накладні, акти та кошториси виконаних робіт, банківські виписки – прекрасно розміститься на полицях металевих архівних шаф. Таким чином, документи будуть систематизовані і в цілковитій безпеці.
Офісні сейфи мають початковий рівень безпеки, якого втім цілком достатньо для приміщень, що охороняються. Якщо потрібно забезпечити підвищений захист вмісту, зверніть увагу на сейфи зі взломостойкостью від 1 класу.
Уберегти документи в разі пожежі допоможуть вогнетривкі сейфи – навіть при початковому рівні захисту вони здатні захистити вміст протягом як мінімум 30 хвилин.
Сейфи можуть замикатися кодовими електронними або ключовими замками. Останні – звичніше, довговічніше і вигідніше за ціною. Кодові електронні – зручніше, функціональніша, але при цьому і більш дорогі. Розберемо за що покупець переплачує в цьому випадку.
З кодовими замками відпадає необхідність стежити за ключами – кидати їх без нагляду загрожує неприємностями. Розрахований на багато користувачів режим в поєднанні з функцією аудиту відкриттів дозволяє організувати ефективну роботу для декількох співробітників, здійснювати моніторинг користування сейфом. Якщо співробітник звільнився або переведений в інший відділ, досить просто змінити код – процедура ця нескладна. Просунуті моделі замків можуть підтримувати такі функції як програмування затримки відкриття – коли сейф відкривається тільки через заданий час після введення коду.
Вибираючи сейф в офіс, визначтеся – що в ньому буде зберігатися і в якій кількості, де він буде встановлений. Виходячи з цього можна визначити його необхідні габарити. Зверніть увагу на наявність замикається касового відділення – з ним сейф буде набагато зручніше і функціональніша. Визначтеся з типом замка – кодовий або ключовий. З огляду на ці моменти, ви зможете зробити правильний вибір.