А вы знали, что обслуживание компьютеров – это очень сложная работа?
У мене дуже часто виникає ситуація, коли не вистачає часу на виконання заявок у ГГЛ та РотаПост. Але ж втрачати шанс підзаробити зайву копійку не хочеться. Тому я знайшов простий спосіб, як продовжити час на очікування рекламодавця, вашого виконання:
Коли вам приходить заявка у РотаПості, то ви можете розглядати її 90 годин, перед тим, як прийняти. Після прийняття, вам виділяється, ще 46 годин на виконання, але ви можете попросити рекламодавця продовжити час очікування (Привіт КЕП).
Але що робити, коли рекламодавець не реагує на ваше прохання, або просте не хоче більше очікувати?
Ви можете створити сторінку на сайті донорі, та додати код рекламного посилання туди і послати на перевірку навіть пусту сторінку із завданням. Поки до рекламодавця дійде ваше завдання ви вже зможете створити на тій сторінці відповідний контент. Якщо ж рекламодавець відхилить завдання раніше – у вас знову буде купа часу на його виправлення.
Схожа ситуація і завданнями ГГЛ. Тут рекламодавець через 5 днів зможе відхилити завдання для вашого сайту. А через 7 днів, воно буде відхилено автоматично. Все це дуже погано впливає на середній час виконання та на кількість завдань від нових рекламодавців.
Але тут є проблема із 1500 символами на сторінці, де буде розміщена реклама. Я вже про це писав тут. Але і це можна обійти. Ніхто і не помітить, якщо ви скопіпастите статтю на 2-3 к символів і розмістите завдання там. Згодом можна перенести посилання на іншу сторінку, або переробити цю.
Ось такий маленький хак для тих, хто знаходиться в обмеженій часовій ситуації, що не дає змогу миттєво виконувати завдання від часом дуже вимогливих рекламодавців.
Звісно, якщо ви можете вчасно виконати завдання, то не робіть вищезазначеного.
Удачі, пасани =)