Мобільна реклама на сьогоднішній день – найприбутковіший бізнес в інтернеті, ось і сервіс мікро-блоггінка Twitter нещодавно оголосив про введення нових функцій в self-service інтерфейсі для рекламодавців, запущеного компанією близько півроку тому з метою пошуку інформації для представників бізнесу.
Twitter-доходи зросли за минулий рік в два рази завдяки мобільній рекламі і планують і надалі розвивати дані технології (втім, і засновник компанії Facebook також робить основний упор на розвиток мобільної реклами в соціальній мережі), останнє оновлення додасть графіки, яка відстежуватиме і показувати приріст аудиторії а також передбачається підбір просуваються твіти в ручному режимі.Можливо вас зацікавить чи буде пузырьковая панель в интерьере квартиры доречною та чи буде підходити для вашої квартири.
Рекламодавці за допомогою нових графіків наданих сервісом self-service зможуть наочно ознайомитися з приростом аудиторії в Twitter, даний графік покаже хто з користувачів добровільно підписався на блог і відстежує його за власним бажанням, а також яку аудиторію привернули оголошення рекламодавців. Поки даний сервіс доступний тільки для представників малого бізнесу, але незабаром з’явиться і для інших.