36 % користувачів соцмережі Twitter проявляють вкрай малу активність в даній системі . Пильна увага експертів прикута до соціальної мережі напередодні майбутнього розміщення акцій компанії , запланованого на середину листопада.
Згідно з даними Reuters / Ipsos , більше третини власників акаунтів Twitter стверджують , що ними не користуються , близько 7 % і зовсім закрили свої блоги . У Facebook з аналогічними показниками справи йдуть набагато краще: 7% респондентів відмовилися від користування блогом , тільки 5 % користувачів його закрили.
Високий відсоток втрати аудиторії є індикатором проблемної ситуації , що переслідує сервіс мікроблогів не один рік поспіль. Незважаючи на те , що в числі власників акаунтів Twitter значаться впливові особистості ( наприклад , Барак Обама , Дмитро Медведєв) , проекту не вдалося здобути статус «народного» хоча б у тому вигляді , яким є Facebook. Власна статистика ресурсу стверджує , що 232 млн шанувальників Twitter відвідують сайт щонайменше 1 раз на місяць.
Головним обмежуючим фактором у Twitter є небходимость вести блоги , а це приваблює далеко не всіх користувачів , більшість з яких воліють додавати фотознімки , ставити «лайки » , « фолловіть » інших « твіттероводов ». Ці дії не менш успішно можна здійснювати і в Facebook.
Експерти відзначають все більшу заполітизованість Twitter. Не так давно в ЗМІ звучала інформація , що глава Сполучених Штатів Барак Обама лідирує у Twitter за кількістю передплатників – ботів і неактивних користувачів . Статистичні дані MailOnline свідчать , що 53 % цих передплатників не існує в реальності , ще 27 % тривалий час не відвідують соцмережа , загальне число передплатників Обами становить 36,94 млн.
Кількість спекуляцій зростає на тлі майбутнього розміщення мікроблогового сервісу на біржі NASDAQ . Планується залучити близько 1 млрд доларів. Twitter оценівется в суму 10 – 15 млрд доларів. Вартість залежить від 2 категорій інвесторів – діючих власників цінних паперів та потенційних покупців.
Звітність свідчить , в 3 кварталі 2013 року виручка Twitter досягла 169 млн доларів , даний показник збільшився більш ніж в 2 рази порівняно з результатом аналогічного періоду минулого року. Тим не менш, чистий збиток сервісу мікроблогів потроївся з 21,6 до 64,6 млн доларів.