Соцмережа LinkedIn збирається придбати стартап Bizo, який спеціалізується на націлення та аналітиці в рекламі. Сума угоди – $ 175 млн. Операція буде закрита в 3 кварталі 2014 року. 90% вартості угоди буде виплачено готівкою, а 10% – акціями.
Bizo виросли з ZoomInfo в 2008 році. Стартап займається розробкою різних продуктів для аналізу реклами, спрямованої на певні сегменти аудиторії.
Передбачається, що Bizo допоможе соцмережі LinkedIn значно поліпшити пропозиції рекламодавцям. Мета компанії – інтегрувати рішення, які були розроблені представниками стартапа Bizo з продуктами LinkedIn. Це допоможе перетворити соцмережа в сильний інструмент для компаній, які хочуть побудувати міцні і довірчі відносини з професіоналами.
Bizo підтримає вже існуючі контакти, але представники LinkedIn не збираються продовжувати продажу і не представлять клієнтам відкритий доступ до своєї інформації. Купівля Bizo дозволить розширити напрямки оголошень в b2b рекламі на аудиторію соцмережі.
Відзначимо, що LinkedIn запустив Sponsored Updates (рекламна програма спонсорських оголошень) в липні минулого року. З цього моменту компанії і користувачі соцмережі отримали можливість публікувати рекламні повідомлення вгорі лени новин своїх передплатників.
Друзі сайту: можливо вас цікавить графический дизайн, тоді вам буде корисно прочитати тематичні статті та уроки.