Компанією Microsoft дано старт кампанії « Keep your email private ». У такій спосіб корпорація в рамках однойменного інтернет -ресурсу у відкритій формі пред’являє компанії Google звинувачення у вторгненні в приватне електронну кореспонденцію користувачів з метою вивчення вмісту листування .
Такі дії Microsoft по відношенню до Google – не нововведення . Відома також її кампанія з назвою « Scroogled ! » , В ході якої Google піддавали критиці за сканування електронних послань користувачів Gmail в цілях таргетингу реклами. Таким чином , за твердженням Microsoft , була порушена приватність користувача даних .
Представники Microsoft стверджують , скануючи тести листів , Google шукає в них ключові слова , релевантні для користувача, щоб застосувати їх для таргетування реклами. Поза сумнівом, софтверний гігант радить власникам ящиків Gmail відмовитися від цього поштового сервісу на користь Outlook.com .
Крім цього , Microsoft виступила з закликом поставити підписи під адресованої Google петицією щодо відмови від подібної практики інтервенції в особисту кореспонденцію в комерційних цілях.
Відомі більш ранні випадки подачі позовів до Google з обвинуваченням в недотриманні таємниці приватного життя шляхом аналізу тексту листів , інформує Digit.ru . Гугл визнала претензії неправомірними , підкресливши , що аналіз кореспонденції – невід’ємна частина технологічного процесу сервісу , більше того , реєстрація в Gmail неможлива без згоди на те користувачів . Аналіз вмісту дозволяє відфільтровувати спам , припиняти розсилку комп’ютерних зловредів , сортувати пошту , здійснювати таргетинг реклами.
За словами представників Google , політика конфіденційності передбачає автоматичний аналіз листів . До того ж , подібний механізм цілеспрямованої рекламної розсилки – звичайна практика для ряду сервісів ( AOL , Yahoo , Hotmail ) .
Друзі сайту: якщо ви давно мріяли здійснювати прибирання в оселі без своєї участі, вам допоможе Roomba – новітній робот-пилосос, який замість вас прибиратиме бруд та пил у будинку.