Фахівці «Google» вирішили враховувати HTTPS в процесі ранжирування. Попередньо розробники провели тестування нового експериментального алгоритму. Зауважимо, що представники компанії уточнили, що HTTPS, по суті, є абсолютно незначним сигналом. Цей фактор зачіпає навряд чи один відсоток пошукових запитів у всій сфері Інтернету, і поступається по своїй вазі іншим факторам ранжирування – наприклад, дуже вагомому якості контенту.
Представники «Google» мають намір дати можливість веб-майстрам перейти з HTTP на HTTPS без непотрібної в цьому поспіху. Дослівно що коментують це рішення фахівці заявляють, що збираються допомогти всім власникам сайтів спокійно переключитися, щоб забезпечити можливість розраховувати на безпеку в мережі.Друзі сайту: можливо вас зацікавлять уроки создания 3d интерьера, якщо ви вчитеся на архітектора!
Для цього в компанії розробили і офіційний протокол рекомендацій для тих, хто збирається провести перемикання, а також докладний посібник для переносу сайту з відповідною зміною URL. А найважливіші поради розробники вирішили опублікувати у своєму офіційному блозі «Google Webmaster Center». Вони стосуються типу сертифікату безпеки, ключа, вибору URL для ресурсу, а також обумовлюють можливість сканувати сайт із застосуванням файлу robots.txt і дозволу індексувати сторінки ресурсу.