Команда сервісу Google AdWords прийняла рішення про зміну функціонала самого сервісу. В результаті була реалізована можливість для масового редагування рекламних кампаній. До сих пір для того, щоб налаштувати певну рекламну кампанію, потрібно було витратити час. Тепер же завдяки кільком клікам маркетологи можуть призвести зміну налаштувань в сотнях і навіть тисячах кампаній.
До числа нововведень, яким може похвалитися функціонал масового редагування, належить установка спеціального фільтру для тих кампаній, які проводилися для жителів певної місцевості. При цьому було зроблено так, що в разі перенаправлення таргетингу певного числа кампаній відбувається їх автоматичне оновлення.
Такі зміни є дуже вигідними для багатьох маркетингових агентств, які постійно займаються створенням та розміщенням реклами в інтернеті і не тільки.
Програмісти Google AdWords також подбали про те, щоб кожен рекламодавець міг налаштовувати дату закінчення кампанії, мова та проводити ротацію оновлень. Коштувати вказати те, що працівники сервісу ще не реалізували функціонал мультиредагуванні для російськомовної версії.
Також сервіс навів приклад використання нового функціоналу. Так, компанія проводила кілька кампаній на території Німеччини, і в неї виникла необхідність провести такі ж кампанії для французів. Реклама потрібно за допомогою фільтра відібрати всі кампанії, які діють для німців і в настройках їх таргентінга вказати Францію як додаткову місцевість.