Пошукова контекстна реклама дозволяє отримати не тільки пряму відповідь на питання, а до того ж функціонує на користь популяризації бренду. Про це ведеться мова в дослідженні, проведенням якого займалися компанії Ipsos MediaCT, а також Google.
Участь у подібному експерименті взяли близько 800 користувачів, які шукали товари, керуючись певними ключовими словами, наприклад, «невеликі автомобілі», «черевики в похід» і тому подібними. Пошук вівся по декількох категоріях, з якими варто ознайомитися в обов’язковому порядку.
Категорії:
- Фінансові послуги;
- Автомобілі та автомобільні аксесуари;
- Товари загального вжитку;
- Освіта;
- Охорона здоров’я;
- технології;
- Розваги та ЗМІ;
- подорожі;
- Технології.
Цікаво знати, що важливою деталлю є наступна: кожна категорія мала так званий «тестовий бренд». Крім усього, в дослідницькій роботі були використані дві сторінки з результатом видачі пошукових систем – звичайна і штучна, з органічної видачею.
Основна відмінна риса між ними – на «штучної» сторінці в спеціалізованому розміщенні малося оголошення з тестовим брендом. Користувачі були розділені на дві групи, іменовані контрольної і дослідної. Результати перевершили всі передбачувані очікування.
Друзі сайту: можливо вам потрібне надійне детективное агентство, якщо вам треба зібрати важкодоступну інформацію!