Напередодні сервіс Google AdWords запустив нову опцію, якої відтепер дозволяються «Аналізи конкуренції» і вона доступна на вкладках по оптимізації. До введення даної функції, про що часто заявляли користувачі, сервіс був кілька хаотичний.
Користувачам не вистачало саме такої корисної функції, адже можливості порівняння результатів власних рекламних компаній в Google AdWords з базовими показниками у конкурентів дозволяють робити глибокі аналізи і максимально мінімізувати засоби для просування сайтів серед користувачів світової павутини за рахунок такого виду реклами.
Функція «Аналіз конкуренції» дає можливість перевіряти ефективність акаунтів за чотирнадцять попередніх днів, а також створює різні діаграми порівнянь із середніми рівнями ефективності конкурентів для різних категорій, які отримують формування, виходячи з видів товарів або послуг.
Також категорії даного сервісу створюються не тільки на базі ключових пошукових слів і словосполучень, які прив’язуються до ключових слів, але і на базі текстів цільових сторінок, а також текстів оголошень, які розміщуються на суміжних сайтах.
Досить приємно бачити, як даний сервіс від Google постійно вдосконалюється, перетворюючись на зручний та ефективний інструмент аналізу.
Источник: pokupkivinternete.ru