Компанії, які отримали широку популярність за рахунок високої якості пошукових систем сфери IT – Google і Яндекс – заявили про налагодження партнерських відносин в частині рекламних платформ , незважаючи на те , що компанії здавна ведуть запеклу конкурентну боротьбу. Відомості поділилися представники прес -служби російського « пошукача ».
Компанії мають намір співпрацювати в напрямку медіа реклами , передбачається взаємовигідний обмін базами клієнтів. Клієнтам , що звернулися за послугами з просування товарів в компанію Google в руслі сервісу , іменованого DoubleClick , надаватиметься доступ до AWAPS – майданчику компанії « Яндекс» , функціонал якої аналогічний « гугловських » сервісу .
Рекламні сервіси обох компаній ідентичні за рівнем свого розвитку. Таким чином , цілком логічним є партнерство Google і Яндекс на тому терені , де конкуренція не виправдана ні для однієї зі сторін. Водночас , позитивним моментом для клієнтів сервісів AWAPS і DoubleClick стане можливість більш вільного доступу до сервісів , більш зручний замовлення послуг.
В якості конкуруючих з Google і Яндекс організацій виступають інші великі генератори трафіку , діючі в соцмережах і займаються розвитком власних рекламних сервісів.
Для інтеграції рекламних сервісів компаній -співробітників буде потрібно пару місяців. За словами представників фірми Яндекс , партнерство обмежиться одним лише сегментом ринку і на інші напрямки поширене не буде . Як і колись , компанії будуть конкурувати в частині платформ контекстної реклами.
Слід зазначити , що старт системи з реалізації рекламних майданчиків , створеної фахівцями Яндекс , датується 2012 роком. Медіасервіс AWAPS побудований на принципах живого аукціону , даний формат є досить популярним і досить успішним.
Корпорація Google обзавелася підрозділом DoubleClic , що здійснює управління процесом замовлення рекламних банерів , поглинувши компанію , раніше колишню незалежною. За придбання Гугл виклав близько 3 млрд доларів.