...
Пятница , 15 ноября 2024

Google незадоволена таргетингом

3048Компанія Google підвела підсумки введенню нововведення під назвою таргетинг, яку корпорація ввела три місяці тому. Система таргетинговой посилань полягала в цільової оптимізації пошуку клієнтів для фірм, які замовляли рекламу у пошукача. Суть її зводилася до того, що користувач, який часто шукав який-небудь запит в пошукачі, отримував контекстну рекламу за результатами своїх запитів, тобто можна сказати, що реклама досягала саме тієї людини, яка цікавився такими послугами чи товарами.

Але після впровадження такої системи, як виявилося, рівень покупок в Інтернеті не тільки не зріс, але й навіть дещо знизився, а значить і таргетинговой система не дала належного результату. Чи буде Google і далі використовувати цю систему, залишається незрозумілим, але як мінімум модернізувати принцип її дії, швидше за все, буде.

Що стосується відгуків самих споживачів, то згідно з маркетинговими дослідженнями, проведеними в Інтернеті США, абсолютна більшість користувачів навіть не помітило впровадження цієї системи, а ті, хто помітив, все одно сказали, що будуть шукати необхідні товари і послуги самі.

Друзі сайту: вас може зацікавити своя земля от собственника, яку ви можете отримати за доступними цінами швидко та просто!

О нас admin

Проверить еще

4 типа кухонных моек по назначению, которые вы можете выгодно приобрести на сайте «Krany-Moyki»

Современные кухонные мойки создаются из различных материалов. Материал изготовления, во многом, определяет длительность эксплуатации элемента, …

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.