Компанія Google підвела підсумки введенню нововведення під назвою таргетинг, яку корпорація ввела три місяці тому. Система таргетинговой посилань полягала в цільової оптимізації пошуку клієнтів для фірм, які замовляли рекламу у пошукача. Суть її зводилася до того, що користувач, який часто шукав який-небудь запит в пошукачі, отримував контекстну рекламу за результатами своїх запитів, тобто можна сказати, що реклама досягала саме тієї людини, яка цікавився такими послугами чи товарами.
Але після впровадження такої системи, як виявилося, рівень покупок в Інтернеті не тільки не зріс, але й навіть дещо знизився, а значить і таргетинговой система не дала належного результату. Чи буде Google і далі використовувати цю систему, залишається незрозумілим, але як мінімум модернізувати принцип її дії, швидше за все, буде.
Що стосується відгуків самих споживачів, то згідно з маркетинговими дослідженнями, проведеними в Інтернеті США, абсолютна більшість користувачів навіть не помітило впровадження цієї системи, а ті, хто помітив, все одно сказали, що будуть шукати необхідні товари і послуги самі.
Друзі сайту: вас може зацікавити своя земля от собственника, яку ви можете отримати за доступними цінами швидко та просто!