Флаєр – це досить невелика рекламна листівка, яка намагається розрекламувати товар або послугу шляхом доставляння цьому покупцеві додаткової вигоди. Як це?
Ну, скажімо, ви отримали листівку, на якій величезними цифрами намальовано: «Знижка – 30%». Так, у вас в руках саме флаєр і він пропонує вам купити деякий товар дешевше, ніж зазвичай, тобто спробувати його і оцінити всі його переваги. Саме в таких випадках печать флаеров дуже вигідна.
Також можливий варіант, коли флаєр пропонує вам купити щось і отримати за це подарунок. Практику з «подарунковими» флаєрами часто практикують кафе і ресторани. Наприклад, при замовленні однієї страви, ви отримуєте в подарунок іншу або таку ж в подарунок.
Ще можна роздавати флаєри на безкоштовний вхід, або на знижку при вході – така стратегія піде для клубів і концерт-холів.
Яка користь для бізнесу від застосування флаєрів?
Флаера ловлять на свій гачок покупців, яким важлива вигода. Слово «знижка» для них дуже і дуже важливе, оскільки вони намагаються купити все якомога дешевше. За статистикою, таких покупців 40%.
Також флаєра допомагають розрекламувати новий продукт, пропонуючи знижку або подарунок і описуючи при цьому переваги перед іншими товарами.
Переваги флаєрів перед іншими видами реклами
- Флаєр – це адресна реклама, вона потрапляє безпосередньо в руки людині – велика ймовірність, що вона таки її прочитає.
- Флаєр пропонує вигоду покупцеві чи клієнту.
- Флаєр звертає увагу на нові товари і слуги, допомагає запам’ятати новий бренд або торгівельну марку.
Для будь-яких закладів підходить реклама за допомогою флаєрів?
Флаєрна реклама є ефективною майже у всіх видах послуг і товарів, адже якщо людині пропонується знижка – вона задумається над тим, потрібен їй цей товар і що він може їй дати.
Особливо ефективна реклама наступних товарів і компаній:
- Організацій, які пропонують корисні і актуальні знання (нариклад курси англійської мови).
- Знижкові і подарункові флаєра для будь-яких кафе і ресторанів.
- Флаєр на безкоштовний коктейль для клубів.
- Купон флаєр на дорогі, але вже відомі товари.
- Подарунковий флаєр на будь-які товари
Яку інформацію слід розміщувати на флаєрі?
- Графічне зображення самого товару або велика емблема компанії, яка пропонує послуги.
- Купон або подарунковий елемент (Великими літерами-цифрами і бажано на одноманітному тлі).
- Додаткову інформацію, яка стосується умов надання знижки
- Інформацію про товар або послугу.
Отже, шановний наш читач, я сподіваюся що ви прочитали стислий, але дуже інформативний курс “Навіщо потрібен флаєр”. До речі, вас може зацікавити печать флаеров киев за доступними цінами. В принципі, викладену тут інформацію можна перенести на листівки і частково на плакати і каталоги.