Компанією Facebook спеціально для бізнесу пропонується вдосконалена система звітності. Вона дозволяє ефективно і точно оцінити, яким чином користувачі міняють перед вчиненням цільових дій належні їм комп’ютерні та мобільні пристрої.
Постійні переміщення користувачів між планшетами, телефонами і настільними комп’ютерами при здійсненні покупок і виборі товарів давно стали звичайним явищем. У цьому зв’язку рекламодавцям важливо уявляти, як поводиться користувач при показі йому реклами, якими мобільними додатками він користується, відвідуючи сторінки з рекламними повідомленнями, і який тип пристроїв застосовує при вчиненні цільового дії.
Для перегляду звітів по рекламним кампаніям в соціальній мережі Facebook необхідно відвідати розділ «Рекламні звіти Facebook», перейти в пункт «Правка стовпців», а потім у «Кросс-пристрій». За словами розробника Facebook Дж. МакФарленд, завдяки відстеженню кліків і переміщення інформації між різними пристроями, стало очевидно, що саме за допомогою мобільних оголошень сьогодні просувається в усьому світі комерція. Нова звітність в Facebook допоможе клієнтам правильно розрахувати ефективність своєї реклами і більш вдало надалі інвестувати гроші в мобільну рекламу.
Друзі сайту: можливо вас завжди цікавило куда вложить деньги так, щоб отримати максимальний прибуток за короткі терміни? Тоді вам знадобиться сайт invest2pamm.com, на якому ви знайдете багато корисної інформації.