Днями компанія Facebook заявила, що в її найближчі плани входить почати кампанію по ефективної фільтрації матеріалів. Метою нової політики є полегшення пошуку користувачами важливих і цікавих для них постів. Зокрема, нововведення повинні зменшити число публікацій з «кричущими» заголовками, провокуючими користувачів клікати по посиланню, в той час як саме вміст запису абсолютно не володіє якоюсь важливістю.
Зараз, такого роду записи збирають значну кількість переходів, у зв’язку з чим вони видні більшому числу користувачів. У такій спосіб ці замітки потрапляють у верхні позиції в новинній стрічці.
Щоб викорінити таку практику, Facebook буде враховувати те, яку кількість часу, яка людина витратила на читання статті поза межами соціальної мережі. Приміром, якщо користувач після переходу за посиланням тут же повертається назад в Facebook, то розташований там матеріал, швидше за все, його не зацікавив. Крім цього, зараз соціальною мережею враховуватиметься співвідношення кількості переглядів контенту, користувальницьких коментарів і «лайків».
Відповідно до проведеного недавно опитуванням, вісімдесят відсотків опитаних респондентів мають бажання бачити в стрічках виключно інформативні заголовки, а не фрази провокаційного характеру.
Друзі сайту: ви можете швидко та просто купити картридж для свого принтеру за доступними цінами!