E-mail, як вид передачі даних, з’явився давно, сьогодні ж він представляє з себе головне місце в інтернеті для кожного користувача, в першу чергу, тому що є таким собі подобою паспорта. За допомогою поштової скриньки можна не тільки спілкуватися з людьми (саме для цієї мети його використовують сьогодні досить рідко, хіба що в якості «першого зв’язку», після чого переходять на месенджери або телефон), а й реєструватися на різних ресурсах.
Компанія Dropbox, що володіє одним з найбільших і популярних хмарних сервісів на сьогодні, оголосила про нове придбання – Droptalk, це хмарний чат, що вдає із себе розширення для браузера (поки що – тільки Chrome, але навряд чи виникнуть проблеми із створенням «клієнта» для інших популярних браузерів).
За словами розробників в майбутньому Droptalk цілком може замінити корпоративну і робочу пошту, так як спілкуватися зручніше і надійніше, плюс до всього не захаращується ящик непотрібними листування, поки що Droptalk працює в бета-режимі.
Це вже не перший випадок, коли крупні компанії купляють інші цікаві сервіси для їхнього розвитку. Цілком логічно, адже молоді і перспективні стартапи можуть в майбутньому сильно розвинутися і теперішні гіганти стараються вгадати, яка з куплених компаній принесе їм найбільше прибутків.
Друзі сайту: вас може зацікавити мужской журнал з цікавим наповненням!