На офіційному веб-порталі Bings Ads з’явилося повідомлення про те, що відбулося об’єднання планшетного і ПК таргетингу для пошукових компаній. Таким чином рекламна мережа пішла по тим же слідах, що і компанія Google, яка зробила такі ж самі дії рік тому і представила розширені кампанії.
Варто відзначити, що про нещодавні зміни в націлення на пристрої стало відомо ще на початку літа 2014 року. В результаті змін Bings Ads запропонував модифікатор ставок для планшетних комп’ютерів. Це означає, що маркетологи можуть робити планшетні ставки великими на 300 відсотків, ніж десктопні ставки.
Також можна знижувати планшетні ставки на 20 відсотків. Завдяки цьому маркетолог може зробити налаштування виключно планшетної кампанії з + 300-відсотковим модифікатором. Завдяки модифікатору -20 відсотків можна досягти зменшення ставок на трафік тих компаній, які є неефективними.
Планшетна і десктопна кампанії можуть стосуватися різних товарів. На даний момент ті кампанії Bings Ads, таргетування яких раніше проводилося або на планшети, або на ПК, таргентіруются на обидва типи обладнання. Цей процес відбувається в автоматичному порядку.
Кожна планшетна кампанія, для яких модифікатор ставок був встановлений на меншому рівні, ніж -20 відсотків, тепер налаштована на це мінімальне значення. Також в Bings Ads мають намір провести заміну таргетингу мобільних пристроїв на модифікатор ставок. Експерти очікують більшої кількості новин у цьому плані вже в кінці цього місяця.
Друзі сайту: можливо вас зацікавлять горящие туры Египет, якщо ви хочете поїхати відпочивати з родиною чи друзями.