У російській інтернет-компанії «Яндекс» повідомляють про покупку платформи ADFOX. На її основі в «Яндексі» розвивати рішення для управління інтернет-рекламою для великих порталів. Розвиватися сервіс буде під колишнім брендом, команда його переходить до складу «Яндекса».
Нині у ADFOX більш семи сотень клієнтів – рекламні агентства, великі сервіси. Так, у списку значаться МТС, Gazeta.ru та інші. Кожен день платформою обробляється понад мільярд показів реклами. Умови роботи для клієнтів з сервісом залишаються колишніми. Більш того, за словами керівника Рекламної мережі «Яндекса», у них з’являться нові можливості. Приміром, вони зможуть займатися монетизацією за допомогою RTB «Яндекса», «Директ».
Створена майже десять років тому, ADFOX, надаючи сервіси для планування рекламних кампаній, управління ними та аналізу, дозволяє розміщувати рекламу різних популярних форматів – банери, ролики і так далі. Існує припущення, що нове придбання дозволить «Яндексу» ефективніше продавати рекламу на своїх порталах «Авто.ру» і «Кинопоиск». Допоможе в цьому поведінковий таргетинг.
Згідно з повідомленнями РБК, близькі до «Яндексу» джерела говорять про угоду в 10 мільйонів доларів. Приблизно в стільки ж оцінює її Віталій Телеп, який є гендиректором рекламного агентства Interpool.
Друзі сайту: на сайті http://topitoshka.com.ua/ortapedia1.html ви можете замовити ортопедичне дитяче взуття за доступними цінами!