Безліч власників смартфонів в Сполучених Штатах в даний час перестали завантажувати на свої пристрої новітні додатки. Про це говорить аналітичний новий звіт компанії під назвою «comScore». Так, за інформацією цієї компанії на кінець червня, 2/3 володарів смартфонів в Штати не завантажують нових додатків взагалі. Приблизно 8,4% власників гаджетів завантажують тільки один додаток за місяць, а 8,9% – по 2 програми. Лише 2,4% жителів США на смартфони скачують понад 8-ми нових програм.
Навіть незважаючи на скромні «апетити» американських користувачів на нові додатки, 88% власників розумних телефонів сказали, що віддають перевагу споживати контент не через мобільний браузер, а саме через додатки. Серед володарів планшетів даний показник трохи скромніше, а саме 82%.Можливо вам потрібен якісний hosting usa за низькими цінами!
Крім цього, використання таких додатків збільшилося на 52% в порівнянні з попереднім роком, а 7 з 8 хвилин споживання контенту на мобільниках припадає саме на спецпрограми. Приблизно чверть часу, який проводиться в додатках, власники розумних телефонів використовують соцмережі, 16% відводиться на ігри, а 8% – на радіо, а точніше на його прослуховування.
Варто сказати, що така статистика дуже вигідна лідерам ринку додатків, які вже розташували до себе користувачів. Аналітики повідомляють, що приблизно 57% власників телефонів використовують додатки щодня, і при цьому 42% часу, який користувач зі смартфоном проводить, він використовує одне своє «найулюбленіше» додаток