Завдяки нещодавно введеному Федеральному закону «Про рекламу», рекламодавці зможуть отримати можливість вести рекламну діяльність своїх медичних послуг без обмежень. Це стало відомо після повідомлення відділу Яндекса, який працює з рекламними агентствами.
Слід нагадати, що на початку року Федеральним законом була встановлена заборона на рекламу в інтернеті медичних послуг, які включають методи діагностики, а також методи профілактики. Також до таких послуг належать лікування та медична реабілітація.
Через два місяці були змінені правила модерації будь-яких оголошень медичної тематики в пошуковику. Згідно з цими правилами, рекламодавцям було заборонено згадка медичного обладнання, а також конкретних медичних послуг.
Блог рекламних технологій Яндекса повідомляє, що після введення оновлених правил модерації рекламні кампанії, які містять інформацію медичного характеру і які згадують про послуги, будуть просто відхилятися під час спроби перегляду. Єдине, що залишалося у рекламодавців, так це можливість давати оголошення, які стосуються медицини та деяких її галузей.
Внесені зміни в Федеральний закон від 20 червня 2014 дають можливість проводити рекламні акції медичних послуг без будь-яких обмежень. Інтернет міцно увійшов у наше життя, і багато перш ніж замовити будь-яку послугу або придбати товар, прагнуть отримати інформацію про компанію в інтернеті.
Друзі сайту: можливо вам потрібна якісна паркетная доска, яку ви можете придбати за доступними цінами!