Програмісти корпорації «Яндекс» провели удосконалення алгоритму, який формує сніпети з докладними відомостями про товари. Цей алгоритм тепер може формувати структуровані і більш деталізовані сніпети, що є дуже корисним нововведенням для інтернет-магазинів. Додавати оновлені сніпети власники інтернет-магазинів зможуть завдяки використанню розмітки Schema.org.
Як відомо, досі структурованими сниппета могли скористатися лише учасники спеціальних партнерських програм. Сьогодні їх можуть взяти на озброєння всі бажаючі. Для того щоб додати сніпет, бажаючим потрібно, використовуючи теги Schema.org, ввести назву, опис і ціну товару.
Для самих же користувачів Інтернету структуровані сніпети корисні з тієї точки зору, що можна отримувати дані про товар і про те, скільки він коштує. Завдяки цим даним користувач може відсортувати і вибрати потрібний магазин.
Найбільш вигідним це нововведення є для тих інтернет-магазинів, які раніше були партнерами «Яндекс». Причиною цього є те, що формування сніпетів здійснюватиметься на базі вже переданих відомостей, яким алгоритм пошукової системи дасть найбільш високу оцінку. Даний факт дасть перевагу над тими веб-магазинами, які почнуть користуватися новою можливістю.
Вас точно зацікавить актуальна цена айфон 6 в москве, якщо ви хочете придбати собі новинку від компанії Apple!