Яндекс поінформував про запуск бета-версії Метрики 2.0. Як повідомили в прес-службі компанії Яндекса, завдяки наявності нових можливостей оновленої версії сервісу можна буде вирішити різні завдання – починаючи з оцінок ефективності реклами і закінчуючи плануванням по закупівлях.
Якщо порівнювати попередню версію Метрики, яка пропонувала в основному стандартні звіти, то новий сервіс може створити звіт з наявністю будь-якою комбінацією параметрів. А це в свою чергу дозволить набагато швидше і ефективніше отримувати відповідь на необхідний власнику сайта питання
Крім цього, нова Метрика має достатньо хороший інструмент для сегментації, який зможе створювати звіти характерні для будь-якої аудиторії. Для того, щоб точно визначити сегмент в Метриці 2.0 пропонується більше 50 різних умов і атрибутів. Нова Метрика дозволять розділяти дані про нових і постійних клієнтів сайту, а також фіксувати, звідки користувач прийшов на той чи інший ресурс в даний момент.
Можливо вам потрібна швидка та якісна раскрутка сайта, яку ви можете замовити у справжніх профі за доступними цінами!
Також метриці 2.0 вдалося зберегти всі наявні можливості, які були присутні в попередній версії, а всі нововведення будуть абсолютно безкоштовними і ними може користуватися кожен власник сайту. На справжній момент можна застосовувати як стару версію, так і нову. Всього лише потрібно буде встановити на сайт лічильник. Якщо він у вас вже є, то повторно його встановлювати не треба, оскільки він зміна не придбав.