Буквально на протязі останніх днів ринок рекламної інтернет індустрії переповнився розмовами про майбутню співпрацю ресурсів «Яндекс» і «Вконтакте». Суть переполоху полягає в можливості виходу «директив» на сторінки найбільшої соціальної мережі Рунета.
За словами представників компаній, «Яндекс-Директ» вже тестується на предмет ефективності використання в оболонці популярної соцмережі. На обмеженому колі профілів «Вконтакте» ведеться ротація контекстної реклами від іменитого пошуковика. Як стверджує Дмитро Попов (представник рекламного відділу «Яндекс»), питання про роботу «Діректа» є практично вирішеним. У разі позитивного результату переговорів популярний пошуковик набуває величезну цільову аудиторію, що дозволить значно зміцнити свої позиції на рекламному ринку і підвищити загальний прибуток компанії.
Що ж до «Вконтакте», то ресурс вже мав позитивний досвід роботи з контекстною рекламою. Спочатку вона з’явилася на сторінках профілів користувачів (з урахуванням таргетингу), проте оцінивши перспективи, розробники додали рекламні блоки і у версію сайту для мобільних пристроїв. Робота з рекламою дозволила поліпшити фінансове становище «Вконтакте» в цілому, що і стало основним поштовхом до співпраці з «Яндекс-Директом».
Друзі сайту: вас можуть зацікавити актуальні новости могилев, які ви можете прочитати та дізнатись останню цікаву інформацію!