У мережу викладено останній варіант рекомендацій пошукової системи Google для асессоров. На 160 сторінках, які залишилися з минулої версії практично незмінними, з’явилися нові цікаві рекомендації в частині якісної оцінки сторінок і присвоєння їм відповідного рейтингу. Для seoшніков дана інформація корисна з точки зору оптимізації під пошукову систему Google.
Отже, в якості змісту текстів в Google акцентують увагу на основному і додатковому контенті, а також рекламі. До найбільш якісним сторінкам Google відносять ресурси, що містять унікальні тексти, часто відвідувані, регулярно оновлювані. Тексти на таких сторінках повинні бути наближені до редакторським, навіть якщо пишуться звичайними користувачами.
Ви можете швидко та просто купить эксковатор за доступними цінами!
Асесори також стежать за тим, щоб основний блок займав чільне становище, а рекламі відводилася другорядна роль. Також до якісних сторінкам Google відносять ресурси, що мають позитивну репутацію та професійні нагороди. Тільки якщо сайт повністю задовольняє запитам споживачів, Google проіндексує його як високоякісний.