The Moz Blog вирішила провести власне дослідження з метою з’ясувати, яким буде інтернет-маркетинг в цьому році. Для цього було опитано три сотні фахівців в області сео-оптимізації. Одна з цікавих особливостей, яку з’ясували під час опитувань – лінкбілдінг, можливо, нині виглядає для маркетологів не настільки привабливо.
Так, минулого року суму понад 50 тисяч доларів готові були виділити на даний напрямок 10 відсотків респондентів. Зараз ніхто з опитаних не опинився готовий до такого. Однак, помітно збільшилася кількість тих, хто готовий виділяти на посилання від 10 до 30 тисяч доларів – 37 відсотків. Це помітне зростання, так як минулого року на таке були готові лише 11 відсотків.
Фахівці вважають, що сеошники стали поводитися з грошима більш акуратно і перестали вливати величезні суми. 23 відсотки опитаних готові віддати на роботу з посиланнями від 5 до 10 тисяч, ще 20 відсотків – менше 5 тисяч доларів.
Таку зміну настроїв можна пов’язати з діями пошукових систем. Приміром, Google далі продовжує знижувати сайти, які використовують неякісні посилання або ж покупні. Самі ж веб-майстри стали менше довіряти посиланнях з бірж. Тепер фахівці приділяють більше уваги гостьовим блогам, соціальним мережам, контент-маркетингу і іншому.
Можливо вам потрібний прокат генераторов barma.by за доступними цінами!