Дуже велике число людей витрачає багато часу на спілкування, здійснення покупок і розваги, використовуючи мобільні додатки. Звичайно, в цих додатках можна показувати рекламу і таким чином доходи компаній можуть вирости. Дану можливість вже використали фахівці Google AdWords, які випустили поліпшення для медійних рекламних кампаній, які реалізовуються в різних додатках. В результаті розробники і маркетологи, використовуючи Play Store, можуть здійснювати показ реклами тим людям, які придбали товар у певному додатку.
По суті справи це оновлення являє собою додаток до функції GDN. Як відомо, ця функція може охоплювати то число користувачів, які раніше зробили покупку платного додатка. Завдяки новим налаштуванням маркетологи отримали можливість продумувати особливості кампаній для тих клієнтів, які є найбільш цінними.
У тому випадку, коли сео-фахівці або маркетологи додали нові таргетинговой категорії «інтерес і Ремаркетинг», вони зможуть використовувати опцію, яка дозволить проводити показ реклами тим користувачам, які придбали додаток або придбали товар всередині програми. У тому випадку, якщо цю опцію включити, то нововведення запрацює для окремих груп оголошень.
Можливо вам потрібне RM1-8396, яке ви можете купити за доступними цінами!
Як відзначають фахівці, це нововведення слід спочатку використовувати для категорій оголошень, розробка яких здійснювалася тільки для залучення уваги найбільш важливих клієнтів.