Минулий тиждень виявився дуже багатим на події та нововведення в SEO індустрії. Основна маса нововведень стосується, в першу чергу, якості контенту. Інші – стосуються вже безпосередньо просування сайтів.
Популярний пошуковик Яндекс одномоментно викинув з видачі одразу кілька сотень сайтів, покаравши їх таким чином за неправильну розкрутку. Великі гравці SEO-ринку засмучені такою поведінкою пошуковика. Деякі з них підтверджують, що користувалися ботнетом, а деякі повністю заперечують такі методи «накрутки» і вважають покарання несправедливим.
Google AdWords запропонував своїм клієнтам минулого тижня нову систему, за допомогою якої можна ще ретельніше контролювати ефективність реклами. Тепер в статистиці можна навіть побачити на яке оголошення було більше кліків: на оголошення в бічній панелі або на оголошення, яке розміщене над видачею.
Південна Корея оголосила війну проплаченим постам. Уряд вирішив взяти під особистий контроль все, що відбувається в мережі. При чому це стосуватиметься не тільки рядових блогерів (які ведуть сео блоги), але і користувачів соціальних мереж. І це дуже добре, адже через нелегальні методи розкрутки переважно страждають самі користувачі, які витрачають більше часу на пошуки потрібного якісного контенту в пошукових системах.