Компанія під назвою «СКБ Контур» змогла впровадити в підрозділі «Google» для пошукової і контекстної реклами, а також сервісу «AdWords», систему, яка іменується «Контур.Діадок» для обміну електронними значущими (юридично) документами з партнерами компанії в Росії. Про це інформпорталу «Лента.ру» розповіли в «СКБ Контур».
Додамо, що дана система для електронної внутрішнього листування в компанії Google в РФ впроваджена була наприкінці попереднього року, і вже до нинішнього місяця працювала в тестовому режимі. У самій компанії підкреслили, що дана система працює з документами відповідно до вимог законодавства російської держави, і впроваджена була в «Google AdWords» для взаємодії саме з компаніями РФ.
Згідно з цим повідомленням, партнер сервісу під назвою «Google AdWords» в особистому кабінеті вибрати може метод доставки документів саме в електронному або в паперовому вигляді. При використанні цієї універсальної системи рекламодавцям не треба скачувати електрокопіі документів, які підписані електронної кваліфікованої підписом, з самого аккаунта сервісу, і чекати доставку поштою оригіналів. Ці документи доступні завжди в акаунті системи «Діадок», і з ними є можливість працювати онлайн: відхиляти, звіряти, завантажувати і друкувати.
Друзі сайту: ви можете швидко та просто купить смесители в Киеве за доступними цінами!