Надана аналітичною фірмою Canalys інформація свідчить про досягнення світовим ринком 3D-друку в 2013 році обсягу в 2,5 мільярда американських доларів. Ця сума враховує виручку від реалізації пристроїв для об’ємної друку , а також матеріалів , надання супутніх послуг.
За прогнозами фахівців , в поточному році цей показник може досягти значення в 3,8 млрд умовних одиниць. Прогрес продовжиться і вже в 2018 році світовий ринок 3D-друку оцінюватиметься в 16,2 млрд доларів , вважають аналітики. Це означає , що показник середньорічного темпу зростання досягне значення в 45,7 %.
Ринок 3D-друку має величезний потенціал. Разом з цим , 3D-друк набуває все більшого поширення , повідав Тім Шеперд , старший аналітик компанії Canalys . Розвиток технології дозволяє збільшити якість друку тривимірних об’єктів , знизити вартість 3D – принтерів , зробити більш різноманітним перелік матеріалів для друку .
З кожним днем все більше кількість корпоративних клієнтів , звичайних користувачів можуть отримати доступ до виконання друкованої 3D -продукції. За словами фахівця , впровадження технології 3D-друку обмежується відсутністю навичок у сфері комп’ютерного дизайну і 3D- принтерів у тих, хто міг би ними користуватися.
В даний час 3D-друк досить успішно застосовується для створення різних прототипів , концептуальних моделей. Технологія буде корисною в архітектурі і конструюванні , оборонної , авіаційної , космічної промисловості , медицині. На думку експерта , 3D-друк зіграє вирішальну роль у розвитку даних сфер діяльності .
До відома , ринок 3D – принтерів в минулому році оцінювався з в 711 мільйонів доларів , цей показник на 109 % перевищив підсумки , отримані роком раніше. Згідно з прогнозами , від реалізації пристроїв 3 – мірної друку в 2014 р. буде отримано 1,34 млрд доларів виручки , через 4 роки ця цифра досягне 5,4 млрд.
Ринок 3D-друку нині перебуває на початковій стадії свого становлення. Однією з найбільших компаній , що випускають пристрої об’ємної друку , є Hewlett- Packard.
Друзі сайту: вас можуть зацікавити данные третьих сторон, якщо ви плануєте використання успішної маркетингової моделі.