Компанія Moz, що спеціалізується на SEO-консалтингу опублікувала у своєму блозі результати традиційного дослідження про вплив різних чинників на ранжирування сайтів в гуглівської локальної видачі. Фахівці дійшли висновку, що з минулого року вони майже не змінилися.
Девід Мім з Moz детально розповів про дослідження. Як і раніше, в ранжируванні домінують поведінкові чинники, наприклад, CTR. Після того, як був запущений Pigeon, авторитетність домену придбала якості сигналу ранжирування. Досить імовірно, що на ранжирування впливає і близькість до фактору юзера, який вбив запит.
Говорили про ранжирування і на виставці SMX East. Так, свою доповідь про зв’язок ранжирування з соціальними факторами представила віце-президент IBM. Так, Google зробила ставку на соцплатформи. Пошуковик посилив соціальні сигнали, а також зробив ставку на інтеграцію своєї соціалки Google+ з іншими своїми сервісами. За словами доповідачки, маркетинг зараз піддається серйозним змінам. Також вона розповіла, як можна створити заснований на контенті двигун маркетингу, а також про те, яким контентом охоче діляться користувачі соціальних медіа (наприклад, користувачів може цікавити художня література на українській мові). До речі, самої IBM разом з TED ряд унікальних роликів, які здобули неабияку популярність серед користувачів.