25 червня були опубліковані результати вивчення структури трафіку на сайти, проведеного аналітиками Shareaholic. У дослідженні використовувалися результати відвідувань сайтів більш ніж 400 мільйонів користувачів. Отримані результати свідчать про те, що протягом 2013 і 2014 року частка пошукового трафіку для сайтів значно знизилася. Слід зазначити, що для дослідження використовувалися п’ять провідних світових пошуковиків. Яндекс, який найбільш цікавий для російськомовної зони Інтернету, в розрахунок не брався.
Вивчалися результати за такими пошуковим системам: Yahoo, Bing, Google, Ask.com і AOL .. Період, який був узятий для дослідження – грудень 2013 року – травень 2014 Якщо, майже у всіх цих пошуковиків, пошуковий трафік знизився на 17% – 20%, то Яндекс, майже так само швидко почав навпаки нарощувати пошуковий трафік. Як показав звіт Яндекса за перший квартал цього року, пошуковий трафік системи виріс, в порівнянні з 2013 роком, на 21%. Це – майже настільки, наскільки у західних колег він впав.
Цікавими є й результати досліджень в плані співвідношення відсотків частки пошукових систем, які приносять сайтам трафік. Так, якщо Google приносить сайтам 31,04% природних переходів, то інші в травні 2014 року – принесли тільки по 1%. Однак, є й інший показник – у Google найбільший відсоток відмов – більш 60%. Хоча дані по Яндексу не публікувались, але зазначимо, що цей показник у більшості випадків нижче 50%. На останньому місці за цими показниками виявився AOL. Негативну роль в цьому відіграє конкуренція соціальних мереж. Але в російськомовній зоні Інтернету вона поки ще не відчутна.
Друзі сайту: можливо ви хочете більше дізнатись про популярные языки программирования, якщо ви любите програмування та хочете ним займатись.