Відповідно до проведених в середовищі фахівців з SEO-маркетингу опитуваннями, останнім часом все меншою популярністю став користуватися раніше широко поширений метод просування сайтів, що носив назву лінкбілдінга. Суть цього методу полягала в розміщенні посилань на різних сайтах з метою переходу по них користувачів для розвитку просувається ресурсу.
Така тенденція, в першу чергу, пов’язана з інтенсифікацією роботи пошукових систем в плані блокування або зниження рейтингів сайтів, помічених у використанні низькоякісних або куплених посилань. Вірити ж у те, що, наприклад, придбана на біржі посилання про ремонт котеджів або продаж синтетичних матеріалів тощо виявиться належної «чистоти», стає з кожним днем, на думку фахівців, все важче. Подібні настрої в середовищі SEO-маркетологів позначилися на обсягах бюджетів, що виділяються компаніями на практику лінкбілдінга практично в півтора-два рази. Тепер виділювані кошти рідко перевищують п’ятдесят тисяч доларів, а найчастіше не піднімаються вище за позначку в десять-двадцять тисяч в місяць.
Вас може зацікавити proxy buy – проксі сервер для анонімності.
На зміну раніше популярному методу приходить ряд інших технік. Тепер все більш активно фахівці в області SEO-просування сайтів приділяють увагу розміщенню матеріалів у соціальних мережах, на різних блогах. Також проявилося прагнення до наповнення просуваються ресурсів більш якісним і різноманітним контентом, що, відповідно до маркетингових досліджень, здатне значно підвищити залучений трафік і, як наслідок, дати більш високі показники по просуванню і продажу пропонованих компаніями товарів і послуг.