Вихід в соціальні мережі – «табу » для працівників безлічі компаній за допомогою офісних комп’ютерів. Про це свідчать результати опитування серед 6 тис. респондентів , які представляють різні регіони Російської Федерації . Дослідження було проведено представниками агентства « Профессіонали.ру » на замовлення ресурсу Digit.ru .
Опитування свідчить про популярність соцмережі «ВКонтакте » серед переважної більшості шанувальників « соціалок » – свої представництва в даній системі мають 65 % учасників експерименту . Облікові записи в «Однокласниках » є у 61% респондентів , у Facebook зареєстровано 48 % з них. Порядку 50 % опитаних вже встигли завести персональні сторінки в соціальній мережі «Мій світ ». Не є користувачами соцмереж близько 5% респондентів.
Більше половини учасників дослідження відвідують сайти переважно для спілкування з друзями. Близько третини опитаних сторінки в соцмережах допомагають вести ділові переговори . Основна мета візиту на сторінки соцмереж для 5% респондентів – прослуховування музичних файлів , 2% « приходять » туди для перегляду відеороликів.
Переважна більшість – 67% опитаних – виходять в соцмережі за допомогою домашніх комп’ютерів , тільки 17 % використовують для цих цілей ПК на роботі. Смартфони на платформі Android застосовуються для відвідування соцмереж в якості головних пристроїв 11% опитаних , на базі iOS – не більше 5%.
Менше 30 хвилин щодня проводять в соцмережах близько 50 % респондентів. Порядку 13% учасників дослідження знаходяться « онлайн » протягом усього дня . Більше 50 % співробітників офісів завантажують соцресурси у вечірній час вдома , 15% – вранці на роботі. 11% опитаних віддають перевагу соціальної активності в Мережі по вихідних . 10% респондентів відвідують соцмережі в обідню перерву , 5% перевіряють кореспонденцію в соціальних проектах з завершення робочого дня.