У блозі Google було опубліковано повідомлення, що звіти по інтересам аудиторії і демографічними даними, а також ремаркетінг будуть можливі й для додатків.
Хороша аналітика дуже важлива для тих, хто розробляє додатки. І тепер за допомогою демографічних даних вони можуть легко подивитися, як різні сегменти користувачів працюють з додатком.
Крім аналітики і стандартного отримання даних, розробники зможуть об’єднувати поведінкові та демографічні дані в списки аудиторій, щоб зорієнтувати в додатках ремаркетінговие кампанії.
Створення таких списків для Веба і додатків стало простіше завдяки здійсненим оновлені у галузі побудови і сегментації аудиторії. Вдосконалений процес дослідження аудиторії дозволяє перейти від сегмента до аудиторії за допомогою звичайних кліків (плюс бонуси для адміністраторів, приміром, автоматичне сортування і можливість перейменування списків).
Користувачі GA пропрацювали і поділилися видами аудиторії, які можна імпортувати з галереї рішень або через шаблони посилань. Це зможе спростити роботу новачкам. Трудомісткий і складний процес тепер проходить всього за 1 хвилину в 6 кліків.
Що стосовно сегментації, то в Google Analytics був поліпшений інтерфейс, доданої кнопкою в звітах «Додати сегмент», а також був оновлений інтерфейс вибору сегментів, що дає можливість редагування, копіювання, ремаркетингу і видалення в один клік. Завдяки нововведенню багато хто зможе заощадити багато часу.
Друзі сайту: ви можете купити якісні сублимационные чернила за доступними цінами!