З жовтня цього року почне діяти нова система Яндекса для замовників медіареклами. Сервіс буде носити гучну назву «Баян-2».
Яндекс вже не перший рік пропонує медійну рекламу для своїх клієнтів. Проте раніше, здійснення
замовлення велося за допомогою прямого контакту клієнта з відділом продажів. Нова система буде автоматичною. З її допомогою будь маркетолог зможе оцінити вартість кампанії, запланувати потрібний обсяг, покази, безпосередньо розмістити макет.
Всі медіа послуги пошукача перейдуть в «Баян-2» 8 жовтня. Більшість фахівців позитивно оцінюють дане нововведення. Так, Антоніна Саліон, представник агентства Adlabs, вважає, що розміщення банерів з новою безкоштовною послугою буде набагато простіше. Оскільки раніше всю інформацію доводилося погоджувати з персональним менеджером.
Часто компаніям доводилося відмовлятися від розміщення медіареклами, тому що інформація постійно змінювалася, доводилося робити сотні запитів, щоб уточнити ціну, наявність вільних місць і, врешті-решт, забронювати і розмістити банер. Тепер подібних проблем можна уникнути.
Якщо у вас є дорогий та красивий годинник, який підкреслює ваш діловий стиль, тоді Ви можете легко та швидко купить ремень для часов за доступними цінами! При цьому ви отримаєте широкий вибір ременів на будь-який смак!