Представники системи Google AdWords представили оновлений звіт про націлення медійних оголошень в Google Analytics. Нововведення дозволить користувачам сервісу контекстної реклами отримати найбільш точне уявлення про те, як саме “справляється” їх реклама в контекстно медійної мережі інтернет гіганта – Google Display Network.
В GDN всім рекламодавцям надається широкий вибір налаштувань націлювання. Оновлений звіт Display Targeting в Analytics, який може бути знайдений в розділі Джерела трафіку на вкладці AdWords, виробляє відстеження за ключовими словами, темами, інтересам і ремаркетингу, розташуванню, статтю і віком.
За допомогою даного звіту всі рекламодавці як завжди зможуть побачити, що відбувається після переходу користувача по рекламному оголошенню в контектно медійної мережі пошукової системи Google. Крім цього, даний звіт показує наскільки ефективно і продуктивно працює реклама, а також знайти ті проблемні ділянки, які вимагають подальшої оптимізації.
Необхідно згадати, що близько місяця тому в сервісі Google AdWords були оновлені звіти про розташування всіх користувачів і були додані значні поліпшення в настраиваемую систему націлення на географічні місцеположення поблизу шуканих адрес.
Друзі сайту: можливо вам потрібні якісні пробиотики для животных, які ви можете придбати за доступними цінами!