Залучення людей в інтернеті, яким були б цікаві ваші товари або послуги, досить трудомістка задача. Особливо тому, що досить складно вгадати, що ж саме може зацікавити кожної окремої людини. Раніше для цих цілей застосовувалося копітка вивчення статистичних даних користувачів, але цього року компанія Google представила принципово новий спосіб. У жовтневому оновленні сервісу Google AdWords з’явилася можливість розділяти користувальницькі аудиторії за інтересами.
Головною особливістю цієї нової функції є те, що показ вашої реклами вироблятиметься навіть тоді, коли користувач буде переглядати матеріали, абсолютно не пов’язані з вашим торговим пропозицією. Тобто тематика реклами не залежатиме від контексту сайта, а буде заснована на приналежності користувача до однієї з аудиторій.
Стандартно пропонуються наступні варіанти аудиторій: аудиторії за інтересами (для підвищення впізнаваності потенційних клієнтів), особливі аудиторії за інтересами (для залучення користувачів з певними перевагами у виборі товару), аудиторії зацікавлених покупців (для вже зацікавлених користувачів) та інші аудиторії (для людей, які мають велику ймовірність відвідування вашого сайту).
Друзі сайту: можливо вам потрібні кращі фотографы москвы за доступними цінами!