Програмісти компанії Google вдосконалили пошукову систему новою функцією, яка називається «Структуровані Фрагменти». Робота цієї функції проявляється у включенні в результати пошуку окремих фрагментів, в яких міститься цікава та актуальна інформація про факти, які шукаються. Ці відомості пошуковик бере з Knowledge Graph та інших веб-джерел.
Ця нова функція з’явилися в результаті співпраці команди веб-пошуку Google з фахівцями WebTables. В ході спільної роботи вони займалися розробкою алгоритму, який повинен був отримувати з інтернету табличні дані, розпізнавати їх і подавати користувачу найбільш важливі з них. Для розпізнавання таблиць фахівці скористалися методами машинного навчання та спеціальними алгоритмами, які визначають якість і актуальність отриманих даних. Розробники пообіцяли, що постійно працюватимуть над тим, щоб одержувані відомості були завжди актуальними.
Ця функція розкриває нові можливості для сайтів, на яких постійно використовуються табличні дані. Варто відзначити, що створенням такої веб-ресурсів займаються багато фахівців, використовуючи компьютер.
Поява нової функції призвело до того, що інтернет-гігант провів деякі зміни в Google AdWords. Так програмісти запустили в цій системі розширення «Уточнення». В результаті рекламодавці можуть додавати в свої оголошення додатковий текст з великим рівнем інформативності. Звичайно, цей додатковий текст система буде показувати в рекламних блоках.