Останнім часом компанія Google практикує різного роду зміни в пошуковій системі. Одне з останніх нововведень – це відмова від інформації про авторство контенту в результатах, які видаються пошукачем. Про це повідомив предствитель компанії Джон Мюллер в офіційному співтоваристві Google Webmassters.
Як відомо, з літа 2011 року була запущена семантична розмітка, яка вказувала на авторство. Для цього вебмастерам знадобилося застосовувати атрибути: rel = »author» і rel = »me» .Це дозволило позначити авторство того чи іншого контенту. В якості профілів авторів використовувалися акаунти «Google+».
Відключення даної опції, на думку Джона Мюллера, було викликано двома причинами: інформація про автора виявилася марною для користувачів і розмітка серед веб-майстрів та авторів була не особливо то популярною. Крім цього, вказівку на авторство, іноді навпаки, відволікає користувача від результатів пошуку.
Компанією Google були проведені дослідження, які показали, що виключення інформації про авторство не робить ніякого впливу на поведінку користувачів. Кількість кліків по рекламним посиланнями також не додалося. Тому рішення компанії прибрати інформацію про авторство було прийнято з метою підвищити зручність користування. Нововведення не каснется системи «Google+».
Друзі сайту: ви можете купити дитячі майданчики за доступними цінами на сайті www.charodej.com.ua!
Я би ще додав одну причину, не знаю правда наскільки це точно, – використання розкручених профілів “авторів” іншими авторами.
А від себе ще скажу.. оце дали нововведення, всі масово почали працювати над цим, а так просто його забрали, хоча кому дійсно потрібно чи цікаво було, зосередились на цьому. Також погоджуюсь з думкою про те, що це заважало в певній мірі пошуку, по собі помічав.