Кількість користувачів соціальних мереж з плином часу починає скорочуватися. Керівники соціальних проектів в даний час важко назвати кількість діючих облікових записів в соцмережах. На думку представників незалежних аналітичних компаній , незабаром соцмережі почнуть втрачати свою популярність .
У 2013 році (квітень ) за 6 місяців аудиторія Facebook зменшилася на 9 млн користувачів зі Сполучених Штатів , ресурс покинули 2 млн британських власників акаунтів , повідомляють аналітики.
Соціологи провели дослідження з метою з’ясування причин , що підштовхують користувачів до видалення облікових записів у соціальних мережах. « Віртуальний суїцид » пов’язаний , насамперед, з побоюванням , що користувацькі персональні дані можуть використовуватися в недобросовісних цілях , а також боязню стати залежними від соціального ресурсу. Хоча також однією з причин може бути накрутка голосований, адже це досить поширене практика в такій соціальній мережі, як Фейсбук.
Крім цього , залишити соцмережі користувачів спонукає наявність уйми рекламних повідомлень , недружній інтерфейс. За даними дослідників , близько 80 % користувачів соціальних мереж в принципі не звертають уваги на рекламу в «Фейсбук ». Однак неприємні враження все ж змушують власників акаунтів видаляти свої сторінки.
Володіє доступним простим оформленням Twitter також втрачає свої позиції. Від користування соцмережею , колись популярної серед знаменитостей , в минулому році відмовилися багато зірки та політики . Найбільше знаменитих людей не влаштовувало те , що на сайті немає можливості позбутися негативних коментарів , видаляти повідомлення.
На даному етапі розвитку соцмереж важко прогнозувати , що чекає ці ресурси в майбутньому. Багато аналітиків сходяться на думці , що надалі популярність знайдуть соціальні ресурси , орієнтовані на доступ за допомогою мобільних пристроїв.