Компанія Eyeo , яка займається розвитком рішень Adblock Plus для блокування настирливої реклами в Мережі , оприлюднила статистичні дані стосовно своєї діяльності з рекламодавцями , онлайн- майданчиками.
Команда фірми опрацювала 777 заявок на внесення до «білих списків» дозволеної реклами. Вміст 148 ресурсів комерційного плану визнано ненастирливим і безпечним для користувачів. За останні 3 роки компанія Adblock Plus дала «добро» на включення 9,5 % заявок онлайн- майданчиків в « білий список ».
Adblock Plus блокує не всю підряд рекламу. Завдяки сервісу , вдається досягти компромісу між інтересами рекламодавців і майданчиків , існуючих за рахунок рекламної інформації , і зручністю користувачів . З великих рекламних майданчиків стягується невелика оплата за внесення до списку в разі відповідності вимогам концепції « допустимої реклами». Ці фінанси вкладаються в розвиток проекту Adblock Plus , йдуть на залучення професіоналів в команду , дозволяють безкоштовно надавати для скачування всім бажаючим розширення .
Рекламі з «білого списку» автоматично дозволено відображатися допомогою браузерів з включеним Adblock Plus . Тим не менше, користувачі можуть прибрати цей контент , внісши соответствущий правки в налаштування .
У рамках розвитку концепції « допустимої реклами» , фірма Eyeo звернулася до компанії Twitter з відкритим листом, що містить запрошення до співпраці , а також 5 принципів « допустимої реклами».
Нині Adblock Plus підтримується основними програмами перегляду веб – сторінок , в числі яких значаться Mozilla Firefox , Android , Internet Explorer , Google Chrome. Згідно з відомостями розробників , Adblock Plus є найпопулярнішим світовим блокувальником реклами. Аудиторія його користувачів зростає щорічно на 50 %. У квітні поточного року число завантажень перевалило за 200 мільйонів .
Друзі сайту: вас може зацікавити послуга vip landing, яка полягає в тому, що за доступною ціною вам створять односторінковий сайт для приваблення клієнтів та потенційних покупців!