Представники корпорації Google оголосили про запуск автоматизованої служби Brand Lift, за допомогою якої можна буде оцінювати ефективність комерційних планів в рекламній галузі. В даний момент тестування нового інструменту здійснюється в бета-режимі. Пошук сервісу здійснюється через інтерфейс Google Adwords.
Для повного розуміння принципу функціонування Brand Lift необхідно побачити, яким чином планується рекламна кампанія. До того, як почати пропонувати будь-які товари або послуги, слід виконати правильний підбір брендового метрики, з метою аналізу. Також необхідно звернути увагу на бренди-конкуренти. В даний час Google Video Ads пропонуються метрики, пов’язані з впізнаваністю бренду, запоминаемостью реклами і перевагою. Однак остання метрика ще не з’явилася в сервісі.
Запуск рекламного проекту супроводжується демонстрацією відеореклами, яку може переглянути вибіркова цільова аудиторія. Решті користувачам інтернету вона недоступна. Через певний період часу обидві користувача групи отримують від рекламодавця питання, для розміщення яких призначений рекламний слот True-View in Stream.
Служба Brand Lift створена для порівняння та аналізу користувальницьких відомостей, які направляються на обробку після відповідей на запитання. При цьому зіставляються і дві групи користувачів.
Підкреслюється анонімність наданих відомостей.
Друзі сайту: можливо вам потрібні якісні та надійні массажные столы, які ви можете купити за доступними цінами!