Компанія Social Labs досліджувала інтеграції плагіна в ролі другого варіанту для створення профілю в соціальній мережі Facebook, реєстрації в сервісі, і входу в свій аккаунт серед списку топ-500 онлайн-магазинів.
Якщо вірити даним дослідження, то всього лише 30 з 500 найбільших сайтів (6 відсотків) інтегровані з соціальною мережею Facebook. Це доводить той факт, що інтеграція плагіна Facebook на даний момент знаходиться на початковій стадії.
Хоча інтеграція має дуже велику кількість переваг. Це: спрощений процес реєстрації профілю, усунення потреби введення різних додаткових паролів, а також підвищення рівня персоналізації, а також даних CRM і збільшення одержуваного трафіку від мережі Facebook.
Отже, що ж зупиняє ці компанії поставити на свій офіційний сайт плагін від Facebook? Аналітики з компанії Social Labs вважають, що для цього є кілька причин. По-перше, це технічні бар’єри в реалізації. По-друге, питання, що стосуються безпеки системи. По-третє, рівень зусиль, який необхідний для інтеграції.
Але все ж аналітики вважають, що дуже скоро компанії візьмуться за інтеграцію плагіна. При цьому Facebook і далі буде домінуючим соціальним сервісом, інтегрованим з сайтами онлайн-магазинів.
Найбільші онлайн-магазини якось зволікають з прийняттям нових соціальних технологій та інтеграцій з сервісом Facebook. Але подібний хід подій може забезпечити не тільки хороший рівень персоналізації, але також виконати частину соціальних функцій сервісу для користувачів. Про це зазначається в дослідженні.
Загалом, плагіни Facebook не мають великої популярності. Приміром, за даними, які наведені в блозі маркетолога Джеймі Грува, 34,5 відсотка інтернет-користувачів Сполучених Штатів Америки не користуються мережею Facebook.
Незважаючи на це, інтеграція з соціальними мережами є досить гарною ідеєю, особливо на ринку електронної комерції.
Вас може зацікавити сайт про електронну комерцію: Articles about e-commerce, на якому ви можете прочитати цікаві статті на англійській мові.