Зовсім недавно рекламним сервісом Bing Ads був запущений Dynamic Sitelinks (динамічні сайтлінкі) – нові автоматично створювані анотації, які відображаються також, як і прості посилання на сайти, керовані рекламодавцями. Подібну функцію Google запустив і в липні.
Пошукові системи знають, за допомогою сайтлінков істотно підвищиться показник кликабельности CTR. Так що, якщо рекламодавець не набудував власні додаткові посилання, пошуковими системами будуть надані анотації самостійно. Bing Ads отримує інформацію за допомогою URL відображуваних оголошень для надання користувачам уявлення про те, що вони зможуть знайти на сайті.
Дане нововведення торкнеться рекламодавців, які використовують додаткові посилання, які надають контроль над тим, що міститься в рекламних оголошеннях. Звичайно ж, в порівнянні з алгоритмічно згенерованими динамічними посиланнями, такі посилання надають більш якісний результат. Використання динамічних посилань для рекламодавців безкоштовно, однак користувачі сервісу все ж мають право від них відмовитися, зв’язавшись зі службою підтримки Bing Ads або менеджером аккаунта.
Динамічні сайтлінкі планують випустити до початку свят і, поки їх зможуть використовувати тільки рекламодавці США.
На сайте http://ru.real-iq.com/ вы можете пройти тест на уровень iq.