Як відомо, компанія Google змінила дизайн контекстної реклами ще в березні 2014 року. Головною зміною було нове оформлення рекламного блоку: оголошення AdWords стали нагадувати органічні посилання. Але ефект від цієї дії виявився не довгим. Це підтвердили фахівці в області пошукового просування Groupon. Вони провели дослідження, за допомогою якого визначили, як змінилася поведінка інтернет-користувачів після запуску нової версії видачі реклами.
Дослідження показало, що на початку березня частка переходів по органічним посиланнях перевищувала частку переходів по рекламних на 15%. В середині березня дизайн оновили, і ситуація кардинально змінилася. До 17 березня частка переходів по рекламних посиланнях перевищила частку органічних на 75%. Фахівці з Groupon дійшли таких висновком, покладаючись на результати тестів, при яких відключалися рекламні компанії та велися спостереження за зміною трафіку.
Наприкінці квітня стало зрозуміло, що співвідношення переходів поступово вирівнюється і повертається до показників до втручання рекламодавця. Тобто структура трафіку стала такою ж, як і на початку березня.
Джин Маккен, представник Groupon, заявив, що Google вдалося змусити користувачів клікати по рекламних оголошеннями, але зараз цей ефект втрачений.