Процедура бета -тестування ігрового проекту Titanfall зібрала аудиторію шанувальників гри , що складається з 2 мільйонів геймерів. За даними ресурсу Polygon , інформація оприлюднена менеджером компанії Respawn Еббі Хепп по роботі з спільнотою.
До бета- тестування приступили 14 лютого поточного року, проте приєднатися до процесу відразу змогли далеко не всі бажаючі. Спочатку змогли взяти участь тільки окремі геймери . Через день відчувати бета -версію Titanfall почали володарі ігрових приставок Xbox One , пізніше приєдналися користувачі комп’ютерної версії шутера. Тестування тривало до 19 лютого.
За словами Хепп , творці ігрового проекту перед його запуском хотіли переконатися в тому , що сервера ( для Titanfall їх надає корпорація Microsoft ) впораються з навантаженням. У разі надмірно високого навантаження доступу до гри позбудуться абсолютно все геймери .
У ході тестування розробникам вдалося знайти і усунути близько 10 серйозних багів , зазначила менеджер Respawn . За її словами , з офіційним запуском шутера можуть виявитися нові недоробки , однак навряд чи вони будуть настільки суттєвими , що зможуть перешкодити геймерам повноцінно брати участь у проекті.
Повідомляється , що офіційні продажі мультіплєєрного шутера Titanfall в Росії стартують 13 березня 2014 . Будуть представлені версії проекту , призначені для PC і консолі Xbox One . Варіант для Xbox 360 з’явиться 26 березня. Titanfall – дебютний проект компанії Respawn , організованою Джейсоном Вестом і Вінсом Зампелла – розробниками Call of Duty .
Події гри розгортаються на далекій планеті в майбутньому часі . Дві групи ведуть вигнаної боротьбу за право главенствованія . У баталіях сходяться як звичайні персонажі (пілоти ) , так і гігантські роботи Титани під їх управлінням.
Друзі сайту: вам може знадобитися мониторинг серверов, якщо у вас багато проектів і ви не можете вручну за ними стежити.