Правила ранжирування сайтів в пошукових системах – таємниця за сімома печатками. Кожен з оптимізаторів віддав би за розкриття цього секрету дуже багато чого. Зараз СЕО – це якийсь детектив з елементами непізнаного. Оптимізатори досвідченим шляхом намагаються з’ясувати закономірності ранжирування, встановлюючи їх за допомогою «непрямих доказів» і інтуїції.
Дуже скоро алгоритми ранжирування в пошуковій системі Гугл можуть стати надбанням громадськості. Причина – судові тяжби. Справи ініційовані в Німеччині декількома компаніями. Дані компанії подали в суд позови про компенсацію шкоди і збитків, пов’язаних з діяльністю Гугла. Представники позивачів стверджують, що Гугл зловживає своїми повноваженнями, вводячи обмеження в ранжируванні. В результаті дружні Гуглу ресурси виходять на перші місця по конкретних пошуковим запитам. А інші сайти не можуть цього зробити, так як «застряють» в фільтрах.
Це ще зрозуміло, коли подібне відбувається з сайтами, які реалізують такий продукт, як бази адрес інтернет-користувачів. Але якщо в пошуковій видачі не поліпшуються, наприклад, позиції інтернет-магазину, що продає будівельні матеріали, незважаючи на те, що над сайтом активно працюють, то тут вже є привід задуматися.
Втім, Гугл не збирається приховувати інформацію і виправдовуватися. Компанія готова за першою вимогою представників судової влади надати інформацію про алгоритм ранжирування сайтів. Гугл може навіть на конкретному прикладі показати, чому той чи інший сайт не підніметься в пошуковій видачі по тому або іншому запиту.
Виходить, що алгоритми Гугла стануть надбанням громадськості.
Друзі сайту: можливо вам потрібен сайт в Праге – быстро и качественно!