Колись давно пошуку, як такого, не було. Існували популярні сайти, куди заходили користувачі і попросту спостерігали рекламні банери, іноді вони були відсортовані відповідно до категорій. Після чого кликали на зацікавив їх банер і потрапляли на кінцевий сайт. Пізніше з’явилися «функціональні» каталоги сайтів, з безліччю категорій, де вже було легко орієнтуватися, але все-одно знайти відповідь на питання не надавалося можливим так легко, як це відбувається зараз. Вам потрібно спочатку визначитися з категорією, потім зайти на купу сайтів і «перевірити», чи немає там статті на необхідну вам тему.
Пізніше з’явився Google, що стартував «з гаража» і що виріс в одну з найбільших компаній. Головною фішкою пошуковика була можливість «індексуватися» веб-сторінки і визначати їх «вага», щоб видавати адекватні результати на запити користувача. Сьогодні в цьому плані гідних конкурентів Гуглу немає – даний пошуковик видає найбільш адекватні результати і максимально задовольняє запити користувача.Друзі сайту: можливо вам потрібна якісна та потужна дизельная пушка, тоді ви можете купити її за доступними цінами!
Своїм головним конкурентом Ерік Шмідт вважає компанію Амазон, на його думку саме там люди в першу (або другу) черга шукають необхідний товар, навіть не вдаючись до допомоги Гугл. Зараз компанія перебуває в очікуванні конкурентів, на його думку в даний момент в якому-небудь гаражі такі ж студенти, як Брін і Пейдж, роблять «наступний Google», який буде краще, швидше і сучасніше.