За останні кілька днів в популярному гугловських інструменті AdWords були помічені відразу два оновлення. Першим було представлено автообновление даних про товари, мета якого – максимально оперативне відображення змін в «купівлі». За допомогою даної функції можна буде оновлювати дані про ціну і доступність продуктів у Товарних оголошеннях, якщо існують розбіжності інформації. Раніше ж такі оголошення просто не схвалили.
Для того, щоб працювати з цією функцією, потрібно додати на портал розмітку schema.org і в настройках Merchant Center зайти у вкладення «Автопоновлення», де поставити відповідну позначку. Якщо дані про товар доводиться оновлювати по кілька разів за добу, то в інтернет-компанії додатково рекомендують використовувати Content API.На сайті impuls.kh.ua/naruzhnoe-izgotovlenie-reklamy.html ви можете замовити виготовлення зовнішньої реклами від агентства Імпульс за доступними цінами!
У компанії вважають, що система сподобається рекламодавцям, яким доводиться працювати з однотипними оголошеннями в різних напрямках. Перші випробування показали зростання CRT на 113 відсотків. Крім того, для кожного оголошення буде доступна статистика ефективності, на базі якої можна буде створювати звіти.
Друге оновлення, яким порадував Google – динамічний ремаркетинг. Він доступний рекламодавцям всіх вертикалей – авіаквитки, оголошення, робота готелі, освіту і так далі.